Képregények, mint oktatási segédeszköz

Képregények, mint oktatási segédeszköz

A magyar tanügy határozott irányelve, hogy minden iskolás tanuljon meg legalább egy idegen nyelvet, mire a munkaerő piacra kerül. Nem kell felvázolni, hogy mekkora előnyben van az, aki a külföldi munkaerőpiacon is versenyképes.

Ellenben, tudta-e Ön, hogy sok európai iskola a képregények segítségével tanítja a diákoknak az idegen nyelvet? Előbb rövid párbeszédű, majd fokozatosan bonyolított szövegrészekkel ellátott képregényeket kell olvasniuk, majd megtanulniuk.

Az idősebb diákokat, akik már képesek szerkesztésre, idegen nyelvű képregények létrehozásával bízzák meg, így elősegítve nemcsak a nyelvtanulást, hanem a számítógépes tapasztalataikat is. A csoportos foglalkozáson a történetet szerepkörökre osztják és kisebb színdarab formájában eljátsszák.

Így alakulnak, ki a multi-kommunikációs képességek a gyermekeknek, fejlődik párhuzamosan a beszédképesség, a kiejtés. Mindezt egy olyan egyszerű dologgal érik el, mint a képregények. Ez egyszerűen csodálatos, amit akár otthon is kipróbálható metódus.

Archívum

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás